سیرم از دنیای فانی

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

سیرم از دنیای فانی

در آتشم عباس قادری . آهنگ در آتشم عباس قادری . دانلود آهنگ قدیمی

برگرفته از آهنگ در آتشم داش عباس قادری

***

خدایااااااا

سیرم از دنیای فانی

ندیدم خیری از این زندگانی

نشسته داغ غم بر سینه ی من

چه گویم من از این درد نهانی

***

نمی دونم من ز دوری تو چیکار کنم

ز چنگ غم ها نمی تونم فرار کنم

غریب و تنها به دام غم ها نشسته ام

چرا ندانم که خسته و دل شکسته ام

***

ز دوری ات در آتشم ز دست تو می کشم

دل می خواد که همسفر دو باره تو بیای پیشم

***

دیگع دارم فنا می شم تو دست غم رها می شم

اگه نیای سراغ من به راه تو فدا می شم

***

 

ز دوری ات در آتشم ز دست تو می کشم

دل می خواد که همسفر دو باره تو بیای پیشم

***

چه خوب میشه تموم بشه این جدایی امون

بیا دیگه عزیز من باز به خونمون

***

ز دوری ات در آتشم ز دست تو چ می کشم

دلم می خواد که همسفر دوباره تو بیای پیشم

***



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما