دستای تو رو بگیرم

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دستای تو رو بگیرم

عشق . عاشقی . عکس قدیمی عاشقانه . عاشقانه . عکس قدیمی . داش جوات . الهی جواد یساری . جواد یساری . مشتیا

تو مثل طلوع خورشید

گاهی سرخی گاهی زردی

تو مثل دوا می مونی که واسه شفای دردی

تو مثل هوا می مونی تو خودت زندگی هستی

به شراب سرخ نابی که من داده ایمستی

واسه مهربونی تو الهی که من بمیرم

تو لحظه های آخر دستای تو رو بگیرم

الهی الهی الهی الهی من بمیرم بمیرم

که شاید بیاییی دستات بگیرم ...

 

شعر از داش جوات آرام



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

mahasa
ساعت16:59---21 خرداد 1396
عالی بئد مشتی شعرت... باریک
پاسخ:قابلی شوما رو نداشت ممنونم


ابوالفضل
ساعت13:17---4 خرداد 1396
سلام وبلاگتون عالیه فقط لطفا بروز کنید مطالب وبلاگتون رو
پاسخ:ممنونم حتما بروز می کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما