نرگس شیراز

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

نرگس شیراز

نرگس شیراز . نرگس . شیراز . هایده . آهنگ قدیمی هایده . آهنگ قدیمی . آهنگ . قدیمی . مشتی . داش مشتی . مشتیا

چه کنم چکار کنم تو منو نشناختی

تو ببین به کی به چی عشث منو باختی

 

برو که بی حقیقتی

تو قلبم جات نیست

اینقدر از تو دور شدم

که دیگه پیدا نیست

 

تو رفیق نارفیق چه بد شدی ای وای

خونه آتیش زدن و بلد شدی ای وای

 

برو که بی حقیقتی

تو قلبم جات نیست

اینقدر از تو دور شدم

که دیگه پیدا نیست

 

هوای تازه تر می خواهم

عاشق اون بنفشه هام

بنفشه های شهرمون

خسته از این اسارتم

دنبال اون ستاره هام

ستاره های مهربون

 

چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست

تو نگاه نرگس ها شراب شیراز نیست

 

برو که بی حقیقتی

تو قلبم جات نیست

اینقدر از تو دور شدم

که دیگه پیدا نیست



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما