آدم باشیم

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

آدم باشیم

مردی . مرد . مشتی . مرد مشتی . مشتی باش . مشتیانه. مشتیا. شعر درباره مرد



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

رقیه
ساعت12:33---21 بهمن 1395
دل های پاک گناه نمیکنند سادگی میکنند و سادگی پاک ترین گناه دنیاست
پاسخ:من عادت دارم به نظرات خوب بگو تکبییییییییییییییییییییییییرررررررررر پس با صدای بلند می گم تکبییییییییییییییییییررررررررر


آوا
ساعت21:00---6 بهمن 1395
سلام ببخشید من نبودم ک سر بزنم وبتون عالیههههه
پاسخ:ممنونم از شما که سر زدید من هر زمانی که نت باشم به وب شما حتما سر میزنم


در امتداد باران
ساعت19:31---6 بهمن 1395
#انسان_باشیم
#آدم_باشیم
پستتون لایک داره
پاسخ:#انسان_باشیم #آدم_باشیم نظر لطف شماست/


mahasa
ساعت19:35---5 بهمن 1395
واقعا لایــــــــــــــک
خیلی سنگین بود فهمش
پاسخ:تشکر خوب چند بار بخونید تا فهمش درک بشه


داش عارف
ساعت12:52---5 بهمن 1395
سلامتی همه یک رنگای عالم
خیلی چاکریم
پاسخ:قربون تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما