دانلود آهنگ شازده خانم ستار

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دانلود آهنگ شازده خانم ستار

آهنگ شازده خانم . شازده خانم ستار . آهنگ شازده خانم ستار . ستار . داش جوات

عجب عجب چه رند و چه بلا شده دل پدر سوخته ام
باور کن زشوقتون اشکی شده چشم به در دوخته ام
فرصت بدین عاشقیمو خدمتتون عرض می کنم
واسه فرار از خودم
دو پا دارم
دوپا دیگه قرض می کنم

شازده خانوم قابل باشم
باید بگم به شعر من
خوش آمدی خوش آمدی خوش آمدی
شازده خانوم چه خاکی وچه بی ریا
به منزل خود آمدی خود آمدی خود آمدی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

در امتداد باران
ساعت16:56---4 بهمن 1395
آهنگ بسیار زیباییه
من با اینکه دهه هفتادی ام اما خیلی دوس دارم این آهنگو
پاسخ:بله آهنگ های قدیمی یه حال و هوای دیگه دارند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما