قربون هر چی مرده ...

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

قربون هر چی مرده ...

عکس قدیمی . قدیمی.مشتیا . مشتی . داش مشتی .لوتی

با دوستیکه تو زندگی نونو نمک خورده بود
یهو به من نارو زد و نذاشت برام تارو پود


تو زندگیم رخنه کرد عشقمو از من گرفت
نامردی حدی داره اینکه یه دوستی نبود


دلم دیگه از هرچی دوسته سرده
اونوقت میگی قربون هر چی مرده


قربون هرچی مرده


جون میدادم همیشه برای دوستو دنیا
میگفتم یار منه چه امروز و چه فردا


دیگه یه دوست نداره یارو یاور
تو لاکه  نامردی همه بردن سر


رو راستی جاشو به دورنگی داده
رحمی نداره تو دلش فنا داد


دلم دیگه از هرچی دوسته سرده
اونوقت میگی قربون هرچی مرده


قربون هرچی مرده


قربون هرچی مرده


قربون هرچی مرده



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت12:12---5 آذر 1395
مشتیــــ وبت عاااااااالیــــ بوووووود...قربون هرچی مرررررررررررررده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما